Ministrul David: Planuri Cadru Revoluționare sau Doar Mai Multă Cacu?
Dupa 6 martie, deciziile sunt luate, dar pana atunci, un munte de feedback-uri trebuie integrate, numa’ bine sa fie gata in mai. Ministrul David zice ca-i pune in consultare publica, 10 zile, ca sa fie sigur ca nu s-a mai ratat nimic. Daca mai e ceva de corectat, cu cacatul timpului, se poate face. Dar e mai mult decat asta, nu? Chestia cu feedback-uri si consultarea publica, asta e doar inceputul, zice el.
Manual’ atractive, un continut care sa ii stimuleze pe copii si nu sa-i sperie, asta e ideea. Predare moderna, asa zice ministrul, ca altfel copiii se plictisesc si se duc la pseudo-stiinta sau pseudo-religie. Un manual bun, zice, e acela care face ca un elev sa vrea sa citeasca si la lectia urmatoare, chiar daca nu-i la scoala. Pai da, da’ ce facem cu cei care nu sunt stimulati de manual? De obiceii, profesorii sunt cei care trebuie sa-i capteze, nu manualul.
Planurile cadru, astea sunt in mai, daca ne punem de acord. Seminificative schimbari sunt, dar dupa ce avem disciplinele, trebuie sa lucram la continut. Apoi manuale atractive. Apoi trebuie sa invatam sa predam modern, atractiv, ca altfel ii pierdem pe copii. E o gramada de lucruri de facut, si nu e clar cum se va face treaba asta cu noile planuri cadru. Oare se va reusi un raspuns satisfactoriu la atatea probleme?
Feedback-uri si consultare publica planuri cadru
Manuale atractive, continut stimulant, predare moderna
Planuri cadru in mai, discipline, continut, manuale