12.2 C
Los Angeles
Sunday, February 9, 2025
No menu items!

Salariu minim UE: Diferențe mari între țări

Salariul Minim in UE: O Mare Dezordine! Salariile...

Parc Eolian Crucea Est: 138 MW, Investiție 253 milioane euro

Mega Proiect Eolian al Electrica: Bani, Controverse...

Ciolacu-FMI: Stabilitate economică și investiții în 2025

Ciolacu si FMI: Bani, reforme si chestii...cam...

Guvernul Instaură Noi Reguli pentru Publicitatea Electorală: Află Ce Trebuie Să Știi!

PoliticaGuvernul Instaură Noi Reguli pentru Publicitatea Electorală: Află Ce Trebuie Să Știi!

Guvernul Instaură Noi Reguli pentru Publicitatea Electorală: Află Ce Trebuie Să Știi!

Guvenul, adică autoritatea pentru decizii mari, a luat măsuri care aflăm că țin de campania electorală și publicitate politică, un capitol tot mai semnificativ cu câcatul timpului, pentru a face lucrurile mai transparente, sau așa se zice, totul în numele unui bine comun, dar de fapt e destul de complicat, nu-i așa? Cu toate acestea, actorii politici, care sunt mulți, adică politicienii, vor trebui să publice niște informații împreună cu materialele lor publicitare politice, cum ar fi cine sponsorizează… Asta include numele și adresa de e-mail, dar ce facem cu adresele poștale? Aici e buba, pentru că dacă sponsorul nu e persoană fizică, avem de-a face cu un alt tip de lame… Uite, un mesaj plin de ambiguitate.

Aici vine și partea a doua, unde se continuă cu aceasta precizare că materialele publicitare, care sunt multe, trebuie să arate și că sunt vizate unii oameni specifici, adică targetați, căci tehnicile astea sunt ca un fel de droguri pentru marketing, de multe ori folosite în scop comercial, totuși nimeni nu discută despre efectele lor asupra minții votantului, nu? Căci interesații trebuie să știe, dar cum să știe dacă multe rămân nespuse? Și iarăși, să nu uităm că de fapt trebuie menționat și costurile, lucru care vine și este reglementat de vreo lege, dar până atunci toate informațiile rămân în ceață.

Mai nou, el menționează că trebuie să vedem cum se promovează toate acestea, dar întrebarea este cum rămân stabilite, căci deciziile se bazează pe hotărârile Autorității Electorale Permanente, aceasta are grijă de tot, e ca un fel de părinte grijuliu, dar unde este ghidul ăla pentru campania din 2025? Se spune că o să vină într-un timp util… ce-o însemna asta, și putem trasa deja linii specifice?

Și ca totul să fie clar, perioada electorală în care vor avea loc toate astea, dar nu trebuie confundată cu campania electorală, începe pe 18 februarie 2025. Dacă cineva greșește față de aceste dispoziții, ei bine atunci asta înseamnă contravenție, iar amenzile sunt usturătoare, fără milă, de la 15.000 la 50.000 de lei; și nu doar atât, căci sistemul de monitorizare va fi și mai intensificat, iar sesizările vin din toate colțurile, dar se pune întrebarea: ajung și la urechile celor care trebuie să facă dreptate? Să fie acestea doar cazuri izolate sau ne putem aștepta la un flux continuu de petiții, reclamații, care să ajungă prin birourile electorale centrale? Iată întrebările care rămân pe masa tuturor, fără răspuns.

Guvernul aproba măsuri electionale campania electorală 2025 materiale publicitare politice Autoritate Electorala Permanenta perioada electorală monitorizare materiale electorale

Check out our other content

Check out other tags:

Most Popular Articles