13.4 C
Los Angeles
Sunday, February 9, 2025
No menu items!

Salariu minim UE: Diferențe mari între țări

Salariul Minim in UE: O Mare Dezordine! Salariile...

Parc Eolian Crucea Est: 138 MW, Investiție 253 milioane euro

Mega Proiect Eolian al Electrica: Bani, Controverse...

Ciolacu-FMI: Stabilitate economică și investiții în 2025

Ciolacu si FMI: Bani, reforme si chestii...cam...

Gazprom ne arată din nou forța în Portul Constanța – Bunkerajul în dană!

Economie si FinanciarGazprom ne arată din nou forța în Portul Constanța - Bunkerajul în dană!

Gazprom ne arată din nou forța în Portul Constanța – Bunkerajul în dană!

Investiția aceasta cuprinde nu doar achiziția dar și modernizarea unei nave enorm de mari, care a fost folosită înainte pentru operațiuni de bunkeraj, adică alimentarea navelor cu combustibili, dar care acum a fost preluată de compania rusească Gazpromneft Marine Bunker Balkan și Balkan Marine Bunker Assets SRL care sunt sub umbrela marelui Gazprom, ce e divizia petrolieră cunoscută, și când zicem nava, ne referim exact la Portul Constanța, la multe planuri, detalii și o istorie ce ține de ani de zile înapoi.

Conform unor surse necunoscute dar deci destul de clare, site-ul Profit.ro menționează că deși au avut câteva licitații și prețuri mare cum ar fi 2,527 milioane de lei care au fost cheltuite pe nava-barjă Delta Oil, redenumită acum JT Danube Terminal, dar totuși vreau să subliniez că Gazpromneft Marine Bunker Balkan, adică cele două firme, au ajuns în faliment oare din cauza sancțiunilor mai ales impusă de Uniunea Europeană, ce complică multe lucruri pe piață.

Desigur, informarea pentru investitorii de pe Bursă a avut loc conform art. 234 din regulamentul ASF, care abordează subiectele legate de emitenții de instrumente financiare, dar și în legătură cu operațiuni de piață legate de achiziții sau înstrăinări de active, deci sunt detalii tehnice care contează, dar care pot părea neinteresante pentru unii.

Procesul de achiziție și transformare a barjei în terminalul plutitor este de fapt parte dintr-un plan mare, adică extinderea capacității operaționale a emitentului, care se pare că vrea să mărim logistic absolut tot, cu un plus de 4.000 de tone, mai ales cu scopul de a eficientiza transportul dar și distribuția petrolului pentru zona de vest a României ceea ce, să fim sinceri, este vital în zilele noastre.

Și cred că trebuie să mai menționez că achiziția aceasta nu este doar o simplă tranzacție, ci reprezintă un activ strategic important care va susține independența energetică a României, dar și extinderea infrastructurii de transport și stocare a petrolului în zonă, ceea ce nu e atât de simplu pe cât pare, fiindcă e vorba despre multe investiții și o strategie pe termen lung.

Sursa foto: Licitatii-insolventa.ro

 

Investiție Gazprom JT Group nava-barjă Regulamentul ASF terminal plutitor independența energetică

Check out our other content

Check out other tags:

Most Popular Articles