19.7 C
Los Angeles
Monday, February 10, 2025
No menu items!

Salariu minim UE: Diferențe mari între țări

Salariul Minim in UE: O Mare Dezordine! Salariile...

Parc Eolian Crucea Est: 138 MW, Investiție 253 milioane euro

Mega Proiect Eolian al Electrica: Bani, Controverse...

Ciolacu-FMI: Stabilitate economică și investiții în 2025

Ciolacu si FMI: Bani, reforme si chestii...cam...

Deadline-ul șocant pentru lotul A0 Nord: 2025 sau 2026?

ActualitateDeadline-ul șocant pentru lotul A0 Nord: 2025 sau 2026?

Deadline-ul șocant pentru lotul A0 Nord: 2025 sau 2026?

Directoru’ general la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere care, pe scurt, se prezintă drept CNAIR SA, are niste idei faine că ar putea ca lotu’ ăsta, da’ lotul 4, să fie dat în circulație destul de repede, adică din toamna lui 2025, care ne sună mai bine ca termenul inițial care spunea 2026, oarecum radical dar hai să vedem ce-o mai ieși, că oricum până la urmă ne dă cu plus să putem călători pe drumurile noastre, nu-i așa?

Şi, fii atent, că podu‘ consacrat, construit într-o arie protejată foarte frumoasă, e cel mai dificil lucru din tot proiectu’, așa spune Cristian Pistol, și el scrie pe Facebook, deci clar e important, nu? Podul e complicat mai ales că ar trebui să se integreze cu natura, dar se pare că s-a strecurat acolo în tot șantieru’ cu toții de idei vin, dar ce o să iasă, mai vedem, că de aici mai sunt multe d-astea!

Pe lângă teteluri, șeful CNAIR, că așa îi zice funcției, a declarat un termen limită, da’ nu e de neglijat, pentru finalizarea forajelor care oricum sunt necesare la construcția, știi tu, lotului, că trebuie să lucrezi câteva lucruri ca să fie ok!

Deci, pe scurt, lotul ăsta 4 al A0 Nord, va face legătura cu Autostrada București – Constanța, și omul dă cu noduri ca în povești nú, printr-un nod rutier bi-nec avertizându-ne pe toți.

Directorul general CNAIR lotul A0 Nord foraje Cernica pod Cernica autostrada București Constanța

Check out our other content

Check out other tags:

Most Popular Articles