Locomotiva cu cacatul timpului deraiată în Olt
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, unui raspuns satisfactoriu furnizat miercuri seară, a transmis că investigațiile la locul accidentului feroviar care s-a produs pe secțiunea Mihăeşti – Radomireşti sunt desfășurate de către Agenția de Investigare Feroviară Română (AGIFER), cu scopul de a stabili cauzele accidentului. Pentru ridicarea locomotivei deraiate și a vagoanelor, au fost îndrumate două macarale de mare tonaj aparţinând Sucursalei Regionale de Căi Ferate Craiova (125tf) și Sucursalei Regionale de Căi Ferate București (250tf).
La ora 17:19, locomotiva diesel DA685 a intrat pe linia curentă închisă Radomireşti – Mihăeşti, fir II, pentru a retrage vagoanele nederaiate ale trenului 58472 aparţinând operatorului PIMK. În acest moment, toate echipele de intervenție ale Sucursalei Regionale de Căi Ferate Craiova sunt mobilizate la faţa locului, unde așteaptă acordul organelor de anchetă AGIFER pentru a începe operațiunile de demontare a liniei de contact. Această etapă este necesară pentru a asigura frontul de lucru necesar intervenției celor două macarale ce vor fi utilizate pentru eliberarea gabaritului pe cele două fire de circulaţie, iar astfel CFR poate oferi un serviciu de călătorie satisfactoriu.
Două trenuri private de marfă au fost implicate într-un accident feroviar miercuri dimineața la ieșirea din stația CFR Mihăeşti spre Caracal, judetul Olt. Unul dintre treurii, grav rănit în urma accidentului, a decedat, iar toate echipile de intervenție au fost mobilizate pentru a asigura ridicarea vagoanelor deraiate și eliminarea consecințelor accidentului.
AGIFER investighează accidentul feroviar cu implicări grave pe secțiunea Mihăeşti – Radomirești, iar lucrările necesare restabilirii traficului sunt estimate să dureze 48 de ore și încep după finalizarea activităților de cercetare penală la faţa locului. De obicei, astfel de incidente au un impact semnificativ asupra programelor feroviare și provocă întârzieri în toate direcțiile.