12.2 C
Los Angeles
Saturday, February 8, 2025
No menu items!

Salariu minim UE: Diferențe mari între țări

Salariul Minim in UE: O Mare Dezordine! Salariile...

Parc Eolian Crucea Est: 138 MW, Investiție 253 milioane euro

Mega Proiect Eolian al Electrica: Bani, Controverse...

Ciolacu-FMI: Stabilitate economică și investiții în 2025

Ciolacu si FMI: Bani, reforme si chestii...cam...

Ce se ascunde în spatele progresului de 60% la Autostrada Sibiu – Pitești?

Economie si FinanciarCe se ascunde în spatele progresului de 60% la Autostrada Sibiu – Pitești?

Ce se ascunde în spatele progresului de 60% la Autostrada Sibiu – Pitești?

Este spune că săpăturile pentru galeria de pe sensul Sibiu – Pitești, care aparent sunt foarte adânci, au ajuns la, mind you, 1.193 metri, iar la galeria de pe sensul Pitești – Sibiu s-au făcut progrese similare, dar ofcourse mai mici, de doar 1.026 metri adâncime, care sunt totuși semnificativi dacă privim cu câcatul timpului, dar poate că nu toți gândesc așa.

Progresele fizice pe tot șantierul pare să fie de 60% din total, dar cine știe ce va fi la final, șeful Transporturilor zice el așa, dar nu se știe precis, căci lucrurile se schimbă repede și ne ducem la un moment dat spre o concluzie, dar nu chiar delectabilă pentru unii cetățeni ce așteaptă cu suspans!

tunel

Se estimează, de către cineva, că dacă ritmul se menține, ciudat e că, ar putea fi șanse mari ca la finalul anului să circule pe autostradă, de la București la Sibiu, dar nu pe toată lungimea, ci mai mult de 140 km, iar ultimii 14,65 km ai Secțiunii 5, care se desfășoară între Băiculești și Curtea de Argeș sunt încă în aer, așa că unii ar trebui să fie puțini prudenți.

Când vom vedea, sperăm, luminița de la capătul tunelului „Daniela”?

Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Transporturi, la început de an estima ceva care s-ar putea să se întâmple în martie 2025 – străpungerea firului „Daniela”, dar, să nu uităm, că în aprilie 2025 s-ar putea să dăm de „luminița” de la capătul firului „Alina” – uneori pare totul fericit, alteori nu, dar cine știe?

Termenul contractului pentru Secțiunea 4, între Tigveni și Curtea de Argeș este 2027, dar ce înseamnă asta în realitate? Oare vom ajunge acolo sau totul va fi, cum s-ar spune, un vis neîmplinit?

CITEȘTE ȘI:

săpături progres fizic autostrada Daniela terminare contractual transporturi

Check out our other content

Check out other tags:

Most Popular Articles