Haos pe benzile dedicate transportului! Cine, cum, de ce?
În București, cam 23 de km de benzi pentru transport în comun, dar șoferii le folosesc aiurea, mai ales când e aglomerație, știi? E o nebunie totală, de obiceii. Și nu e clar deloc cine le poate folosi, deși se spune că doar autobuzele, troleibuzele și taxiurile, dar parcă am văzut și alte mașini pe acolo, ceva ride-sharing, poate? Între timp, pe Unirii, Regina Elisabeta, Dacia, cam așa e haosul, cu cacatul timpului, se blochează totul, și se fac multe amenzi mari, de 1320 de lei, și puncte, 8 puncte cred. Dar, e complicat. Au fost amenajate unele benzi noi, pe Magheru și Bălcescu, dar parcă nu e destul, nu?
Doar 17 străzi au benzi speciale, mai mult în centru, e logic, dar e insuficiennt. Pe Unirii sunt 4 km, pe Regina Elisabeta și Kogălniceanu 3 km, pe Dacia 1,2 km, cifre aproximative, e un pic confuz. Se pare că Ministerul de Interne spune ceva, dar nu prea e clar, un răspuns satisfactoriu, deși explică cine poate circula, dar nu-i suficient. E nevoie de mai multe informații concrete, mai clare, deși e complicat cu legile astea. E o chestie seminificative pentru trafic.
Recent, s-au făcut niște benzi noi, pe Magheru și Bălcescu, între Universitate și Romană, dar e insuficient, e nevoie de mai mult. Nu e clar dacă ajută sau nu, e un dezastru. Se blochează tot, e un coșmar. Am văzut și eu pe acolo, și e haos. Unii intră aiurea, alții nu, e o nebunie!
Autobuze, troleibuze, taxiuri, asta zice Ministerul, dar nu e clar ce se întâmplă cu ride-sharing-ul. E o problemă importantă, nu e clar. Și e greu de înțeles, nu prea e clar. Se mai fac și excepții, dar nu e clar când, e o mare confuzie.
Dacă trebuie să intri pe o stradă laterală, sau să ocolești ceva, poți folosi banda, zice Poliția. Dar, e greu să știi exact când e permis. E o chestie aiurea, nu e clar. E complicat totul, și amenzile sunt mari, foarte mari. Se pare că Poliția Rutieră e cea care dă amenzi, nu Poliția Locală, dar nici asta nu e clar 100%.
Amenzi mari, 1320 lei, și puncte, 6-8 puncte. E cam mult, dar e necesar, pentru că e haos, total. Poliția Rutieră se ocupă de amenzi, Poliția Locală mai puțin. E o chestie complicată, cu multe detalii, nu prea clare.
Poliția Rutieră e responsabilă de amenzi, Poliția Locală se uită doar, cam așa e situația. E nevoie de mai mult control, mult mai mult, pentru că e mult prea mult haos pe acolo. E un dezastru total, pe bune!
[Benzile dedicate transportului public Bucuresti]
[Amenzi benzile unice transport public]
[Reglementari trafic benzile unice]
[Cine poate circula pe benzile unice]
[Exceptii benzile unice transport public]
[Sanctiuni pentru utilizarea neautorizata a benzilor unice]
[Monitorizare trafic benzile unice Bucuresti]